miercuri, 17 iunie 2009

Amintiri de demult...

Primul sarut:la iarba verde!!!cu un tip super...eu aveam 14 ani si el,credeam vreo...17.ma placea,si m-am lasat sarutata,dupa care toata m-am topit de emotie!in aceesi zi aflasem ca la cei 22 de ani pe care ii avea,deja era si divortat si un copil de 2 ani.am fugit ca de ciuma!Pacat ca timpul trece,dar e bine ca ne mai amintim din cand in cand cum era la inceput cand eram inocenti si nu stiam rautatile din lumea asta.Timpul trece...important e sa il fructifici.Acum am 31 de ani,si inca ma mai gandesc la cum am facut-o prima oara.
Prima noapte de dragoste: a fost ziua!spre seara,si am facut-o din curiozitate,sa vad cum e!nu sangerasem si nu ma duruse prea tare,dupa cum se zicea,dar nici tare placut nu a fost,cu timpul am inceput sa imi placa...si cum e viata...a inceput sa experimentrz tot mai des...Cam asa a fost primul sarut si prima oara,o sa mai scriu despre experienta mea in curand.Pana atunci,va pup!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu